Bir SEO Uzmanının Hayatında Bir Gün Nasıl Görünüyor?

Pek çok insan bir araç olarak arama kavramına sahiptir, çünkü hem küçük anne-pop operasyonları hem de büyük küresel holdingler için pazarlamanın ayrılmaz bir parçasıdır. Yine de çok az insan bunu, özellikle arama motoru optimizasyonu veya SEO'yu ayrıntılı olarak anlıyor. Çoğu pazarlamacı, bazı web sayfalarına serpiştirilmiş birkaç anahtar kelimenin işe yarayacağını düşünme eğilimindedir, ancak başarılı SEO için bundan çok daha fazlası vardır. 

İşte burada SEO uzmanlığı devreye giriyor. Gerçek şu ki, web sitelerini ve web sayfalarını iyi sıralamak için organik aramanın ayrıntılarını ve inceliklerini gerçekten bilmeniz gerekir. Bilgili işletmeler, arama sonuçları sayfasında kazanmak istiyorlarsa, temel bilgilerden fazlasını bilen personele ihtiyaç duyduklarını bilirler ve bu nedenle bunu gerçekleştirmek için  bir SEO uzmanı ararlar.

Sonuç olarak, SEO uzmanlarına olan talep güçlü. SEO, Smart Insights ve CMO.com'a göre en çok talep gören dijital pazarlama becerisidir. Indeed.com'a göre, ABD'de 10.300'den fazla ve İngiltere'de 8.400'den fazla SEO ile ilgili iş var. Hindistan'da, naukri.com'daki 5.700'den fazla iş, bir SEO beceri seti gerektirir.

SEO veya dijital pazarlama ile uğraştıysanız ve daha fazla heyecan veya daha yüksek bir ücret veya her ikisi için kariyerinizi bir sonraki seviyeye taşımanın bir yolunu arıyorsanız, bir SEO uzmanı kariyer yoluna bakmayı düşünün . SEO uzmanları, web sitelerini optimize eder ve yapmak için çeşitli platformlardaki içeriği ve bağlantıları yönetir.

Bir SEO uzmanının rolü ve her gün üstesinden geldikleri görevler hakkında daha fazla bilgi edinmek için okumaya devam edin.

Bir SEO Uzmanı Bir Günde Pek Çok Türde Görevin üstesinden gelir

Gerçek SEO, anahtar kelimelerden çok daha fazlasını gerektirir. Sağlam bir SEO stratejisinin parçası olan tüm farklı bileşenleri düşünün ve günlerinizin çok çeşitli olabileceği ortaya çıkacaktır. Tipik bir gün muhtemelen aşağıdaki SEO görevlerinin bir kombinasyonunu içerecektir: 

Anahtar Kelime Araştırması

Google, web sitelerinin nasıl çalıştığını belirleyen algoritmalarda sürekli olarak değişiklikler yapıyor, ancak bu, anahtar kelimeleri denklemden çıkarmadı. Anahtar kelimeler çoğu arama için hala başlangıç ​​noktasıdır. Bir SEO uzmanı olarak, popülerliği, rekabet gücünü ve alaka düzeyini belirlemek için anahtar kelime araştırması yapacaksınız, böylece odaklanmak için mümkün olan en iyi anahtar kelime listesini oluşturabilirsiniz.

optimizasyon

Söylediğimiz gibi, SEO sadece anahtar kelimelerden fazlasını gerektirir ve optimizasyon, bir SEO uzmanı olarak rolünüzün bir parçası olacaktır. Bu, kaliteli içerik, iyi meta veriler, temiz bir HTML yapısı, dahili bağlantılar ve hızlı yüklenen sayfalar sunduğunuzdan emin olmak için hem sayfa içi optimizasyonu içerir. Ayrıca, herhangi bir web sayfasındaki dönüşüm oranlarınızı nasıl iyileştireceğinizi belirlemek için farklı öğelerin test edilmesini de içerecektir.  

Bağlantı Oluşturma

Google, yalnızca web sitelerinize ve içeriğinize değil, aynı zamanda başkalarının sizin hakkınızda “söylediklerine” de bakar. “Söyle” ile bir bağlantıyı kastediyoruz. Diğer web siteleri sizinkine bağlantı verdiğinde, bu, içeriğinize yönelik bir güven oyudur ve Google'ın sizi sıralarken dikkate aldığı bir oydur. Bir SEO uzmanı olarak işinizin bir kısmı, diğer web sitelerinin sizinkine yasal olarak bağlanmasını sağlamak için fırsatlar arayacaktır.

https://weberro.com/seo-uzmani/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder